Najčastejšie otázky

Stand By Me je zákaznícky portál spoločnosti Daikin, ktorý vám umožňuje nájsť všetky potrebné informácie o Daikin zariadeniach, ktorú ste si kúpili a spravovať všetky záruky k vašim zariadeniam na jednom mieste. Tu takisto nájdete informácie o vašom servisnom partnerovi a zákaznícku podporu v prípade, že máte akúkoľvek otázku alebo prípadný problém. Jediné, čo potrebujete urobiť, je zaregistrovať svoje Daikin zariadenie na webstránke Stand By Me.

Aby sme vám mohli poskytnúť zákaznícku podporu rýchlo a kvalitne, potrebujeme od vás informácie o vašej Daikin jednotke a vaše kontaktné údaje. Potom sme schopní reagovať omnoho rýchlejšie na vaše potreby - či už je to okamžitý servisný zásah alebo objednanie potrebných náhradných dielov.

Daikin servisný partner je realizačná spoločnosť, ktorá má dôkladné a hlboké znalosti Daikin zariadení, ich funkcionality a vysoké profesionálne zručnosti v inštalácii a servisovaní Daikin systémov riadenia vnútorej klímy. Zaregistrovaním svojej jednotky na platforme Stand By Me sa realizačná spoločnosť, ktorá vám inštalovala Daikin zariadenie, automaticky stáva vašim servisným partnerom. To jej dáva právo a zároveň povinnosť starať sa o servis a prípradné opravy vášho zariadenia aj v budúcnosti. Vďaka tomu vždy viete, koho osloviť s akýmkoľvek problémom, týkajúcim sa vašej jednotky.

Realizačná spoločnosť, ktorá vám nainštalovala Daikin zariadenie vie o ňom úplne všetko od samého začiatku. Pozná proces inštalácie zariadenia, má k dispozícii dôkladné záznamy o histórii servisných zásahov a prípadných opráv. Vďaka tomu je schopná poskytnúť vám vysoko personalizované a kvalitné služby, ktoré ako klient prémiovej značky určite očakávate. Zodpovednosť za funkčnosť vašej Daikin jednotky počas celej jej životnosti priamo motivuje realizačnú spoločnosť poskytovať vám neustále 100% servis.

Ak je vaše zariadenie zaregistrované na portáli "Stand By Me" a je zadaný dátum inštalácie, systém automaticky naplánuje budúce termíny údržby, ktoré môžete skontrolovať po prihlásení do svojho konta. Systém vám a vášmu servisnému partnerovi automaticky zašle e-mailom pripomenutie údržby 3 mesiace, 3 týždne a 7 dní pred zadanými dátumami. Prosím, kontaktujte svojho servisného partnera, aby ste si dohodli čas termínu servisu podľa vašich preferencií.

Všetky predchádzajúce termíny údržby si môžete pozrieť po prihlásení do svojho účtu Stand By Me.

Ak chcete zmeniť číslo svojej kreditnej karty počas procesu platby, prejdite na stránku platby a vyberte balík, ktorý chcete použiť, do časti spôsobu platby. Potvrďte všetky údaje a prejdite na podrobnosti. Ak je všetko v poriadku, prejdite na prehľad objednávky a vyberte spôsob platby. Po vykonaní výberu kliknite na „Objednať teraz“ a zadajte všetky potrebné informácie o kreditnej karte, z ktorej chcete zúčtovať. Upozorňujeme, že výmena karty je možná pri každej novej objednávke.